måndag 28 september 2009

En aning försenad

Tanken med den här bloggen är att punktmarkera årets upplaga av Champions Leauge. Det kommer finnas mål, intervjuer, reportage, listor, krönikor och allt som kan höja njutningen och intresset för turneringen.
Tanken var från början att lansera denna sajt/blogg redan när gruppspelet inleddes men vissa orsaker förhindrade detta men nu är vi redo för att köra igång. Jag som är ansvarig för sajten har tidigare erfarenhet från bloggande om fotboll då jag har varit skribent för en av Sveriges största fotbollsbloggar och även haft erbjudanden från etablerade fotbollssajter gällande att börja blogga för deras räkning. Min styrka tror jag ligger mer i variationen och ideérna som präglar mitt bloggande snarare än mina styrkor som skribent.

Har du ett gediget intresse för fotboll i allmänhet och CL i synnerhet? Besitter du vassa åsikter och tankar kring denna turnering? Gillar du att skriva? Hör av dig så kanske du kan få möjligheten att skriva en gästkrönika. Givetvis kan du även höra av dig till oss angående åsikter om sajten.

Väl mött och jag hoppas du kommer trivas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar